Canlı yayında Atatürk hakkında inanılmaz sözler!

Genel & Güncel Konular

İletigönderen Türk-Kan » Cum Şub 20, 2009 3:04

Gecen gün Teke Tek izlencesinde cok önemli bir konuya deginildi (gerci onca saatlik izlenceden daha fazlasini beklerdim ya): Bir devrimin oturabilmesi icin en az 3 nesil yasanmasi gerekir, Türk devriminde ise bu sürec yarim nesil ile sInIrli kalmistir deniyordu.

Lâkin, Gazi Pasa'nin attigi tohumlar öyle saglammis ki, 11 Kasim 1938'de baslayan ve 70 senedir süren karsi devrim hâlâ amacina ulasamamistir.

Yukarida bahsi gecen pisliklerden o zamanlarda olmustu, bugün de olacaktir. Yunanla isbirligi yaparak, Gazi Pasa ve Kuvvacilar hakkinda "katli vaciptir" diye fetva verenlerle, 2002 darbesi ile basa getirilen, küresel sermayenin kukla hükümeti arasinda hicbir fark yoktur. Dedelerinin basaramadigini torunlar devam ettirmektedir. Bastaki kukla hükümet ile her daim var olmus hainler gitgide su yüzüne cikmakta ve gercek yüzlerini göstermektedir.

Istiklâl mahkemeleri icin hepsini not etmekteyiz.

Yorumcular seni umutsuzluga düsürmesin GöktürkMehmet. Psikolojik savasin amaci da bu. Cumhuriyet mitinglerini düsün, meydanlara sigmayan, tasan milyonlari düsün. Asil bu pislikler o meydanlari görünce tir tir titremis, akabinde adini "Ergenekon" koyduklari bir girisimle tarihin en büyük hukuksuzlugunu baslatmislardir bize karsi. Iceri alinan isimler semboliktir, yildirmak, sindirmek istedikleri bizleriz.

Ama and olsun ki sinmeyecegiz, yilmayacagiz. Sizin gibi kansizlar, vatansizlar nefes aldikca bize ölmek de haram!
Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir.

Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır.
Kullanıcı küçük betizi
Türk-Kan
Kuvva-i Milliye
 
İletiler: 6735
Kayıt: Pzt Şub 19, 2007 20:56

İletigönderen maydonos » Cum Şub 20, 2009 3:35

turkkan bu kez durum ciddi...oyle gevsek kalindiki bu pislik 100 yilda temizlenecek gibi degil...tabi dogru duzgun insanlar yonetime gelebilrse...herkese kolay gelsin...
Resim


Ne MuTLu TüRkÜm DiYeNe
Kullanıcı küçük betizi
maydonos
Üye
Üye
 
İletiler: 1651
Kayıt: Çrş Haz 04, 2008 1:53

İletigönderen Türk-Kan » Cum Şub 20, 2009 3:48

maydonos, ne zaman ciddi degildi ki? Simdi her platformda kendilerine yer buluyorlar, nefretlerini kusabiliyorlar, tek fark bu.

Durumun ciddiyetine 80 yil evvel isaret edilmis:

Mustafa Kemâl ATATÜRK yazdı:İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir.

Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır.
Kullanıcı küçük betizi
Türk-Kan
Kuvva-i Milliye
 
İletiler: 6735
Kayıt: Pzt Şub 19, 2007 20:56

İletigönderen maydonos » Cum Şub 20, 2009 7:16

evet, dogru... yalniz bize canli bir lider gerek..yoksa diktaya dogru yol aliyoruz...
Resim


Ne MuTLu TüRkÜm DiYeNe
Kullanıcı küçük betizi
maydonos
Üye
Üye
 
İletiler: 1651
Kayıt: Çrş Haz 04, 2008 1:53

İletigönderen antalyalim » Cum Şub 20, 2009 10:11

Arkadaslar "sözde Kurtulus Savasi" ve "Kurtulus Savasi emperyalist bir darbedir " yorumlarini okudum , artik gerisini okuyamayacagim.Kalp atislarim degisti. Bu nasil bir pisliktir.
Soykirim yapasim geldi vallahi.:dayak2:

Ama yookkk bunlar Psikolojik Savas yapma ugrasindalar. Türk-Kan' inda yazdigi gibi bunlar herzaman varlardi.

Bu tür insanlar icin arsivlerimde cok yer var , bunlarin hepsini isim isim sakliyorum, akmaaz kokmaaz.
Gün gelir devran döner, bizde bi Bakan oluruz bunlara bakmadan da gecmeyiz...
"Mustafa Kemal'in Askerleriyiz" :turkiye:
Kullanıcı küçük betizi
antalyalim
Çeviri Takımı
Çeviri Takımı
 
İletiler: 522
Kayıt: Sal Ara 16, 2008 21:39
Konum: Evden

İletigönderen MansurSah » Cum Şub 20, 2009 10:32

Bir cinnet, herşeyi halleder.
Fatih "Mansur Şah" Özaydın

Hem Cemaat hem Cumhuriyet olunmaz,
Ters mıknatıslanma yapar!!!
Kullanıcı küçük betizi
MansurSah
Bilim Adamı
Bilim Adamı
 
İletiler: 611
Kayıt: Cum Ara 07, 2007 18:04
Konum: Osaka, JP

İletigönderen İlteriş » Cum Şub 20, 2009 10:38

Türk-Kan yazdı:Yorumcular seni umutsuzluga düsürmesin GöktürkMehmet. Psikolojik savasin amaci da bu. Cumhuriyet mitinglerini düsün, meydanlara sigmayan, tasan milyonlari düsün. Asil bu pislikler o meydanlari görünce tir tir titremis, akabinde adini "Ergenekon" koyduklari bir girisimle tarihin en büyük hukuksuzlugunu baslatmislardir bize karsi. Iceri alinan isimler semboliktir, yildirmak, sindirmek istedikleri bizleriz.

Ama and olsun ki sinmeyecegiz, yilmayacagiz. Sizin gibi kansizlar, vatansizlar nefes aldikca bize ölmek de haram!


Elbette ki yilmayacagiz ve bu mucadeleyi kazanacagiz Turk-kan, buna iliskin en ufak bir kaygim dahi yoktur. Ancak bunun karsi taraftaki beyinsizleri aydinlatarak ol(a)mayacagina, evcillestirerek veya ortadan kaldirarak mumkun olacagina inanmaya basladim, cehalet maalesef aydinligimizdan nasibini alamamaktadir, maalesef tektirden anlamayanlara karsi is savasci ruhumuza dusmustur yine, aydin yanimiza degil ve bu yanimizi ortaya koymak zorunda kalacagimiza uzuluyorum.

Gazi Pasa'dan ilhamla soyluyorum ki, "Bugün ya cumhuriyet ve bagimsizligimiz korunacak ya da behamahal bazı kelleler kesilecektir" is maalesef o asamaya gelmistir.
"Temel ilke, Türk milletinin haysiyetli ve şerefli bir millet olarak yaşamasıdır. Bu ilke, ancak tam istiklâle sahip olmakla gerçekleştirilebilir"

Mustafa Kemal Ataturk
Kullanıcı küçük betizi
İlteriş
Üye
Üye
 
İletiler: 1197
Kayıt: Cmt Eki 20, 2007 23:05

İletigönderen luzismud » Cum Şub 20, 2009 11:23

MansurSah yazdı:Bir cinnet, herşeyi halleder.


Katiliyorum....

ama cinnet degilde kivilcim desek olmaz mi??? Biliyorum lafin orjinali o ama ülkesini sevenlere yeterince suclama var birde cinnet gecirmis meczup muamelesi görmeyelim.

Kazan kayniyor... basinc artiyor....Is bir kivilcima bakiyor... Bence o da cok uzak degil...
Kullanıcı küçük betizi
luzismud
Çeviri Takımı
Çeviri Takımı
 
İletiler: 170
Kayıt: Cum Mar 21, 2008 1:25

İletigönderen mukanorkan » Cum Şub 20, 2009 11:53

Önemli olan bunlar halkın yüzde kaçı kurtuluş savaşında bile cepheden 20000 asker kaçmış şimdide böyleleri çıkacak hayat bu her şey kolay olsaydı youlnda gitseydi tadı olmazdı herhalde onlar için de kolay olmuyor hala bizi bitiremediler ne kadar bağımlı olsakta gene bir bayrağın altında yaşıyoruz
Kullanıcı küçük betizi
mukanorkan
Üye
Üye
 
İletiler: 425
Kayıt: Çrş Oca 07, 2009 16:18

İletigönderen maydonos » Cum Şub 20, 2009 16:24

yok o soylenti oyle cikmaz ben sana dumbukun soylemek istedigini soyleyeyim..turk diye bir millet yokki ceteler vardi o cetelerde kurt arap ve lazdi...kurtulus savasinda turkler savasmadi diyecekler.. ..yokki oyle bir millet savassin..diyecekler...kurtler biz savastik asil kurtulus savasini biz yaptik diyecekler...
kurtlerin tarihsel misyonunu okuyun arkadaslar..yuzyillardir ne yapmislar...irakin tarihini okuyun anlatacak size herseyi...
Resim


Ne MuTLu TüRkÜm DiYeNe
Kullanıcı küçük betizi
maydonos
Üye
Üye
 
İletiler: 1651
Kayıt: Çrş Haz 04, 2008 1:53

İletigönderen PearL-GraiN » Pzr Şub 22, 2009 10:29

Türk Ulusu siparişle oluşturuldu, Kurtuluş Savaşında mücadele edilmedi düşman kendiliğinden çekildi yok şu yok bu

çok şükürki tarihimizi verdiğimiz mücadeleyi biliyoruz onlar istediği kadar yok desin gerçekler bellidir

Ne Mutlu Türküm Diyene...
Kullanıcı küçük betizi
PearL-GraiN
Üye
Üye
 
İletiler: 174
Kayıt: Pzt Eki 20, 2008 10:51
Konum: Ne önemi var...

İletigönderen Türk-Kan » Pzr Şub 22, 2009 22:13

GöktürkMehmet yazdı:Gazi Pasa'dan ilhamla soyluyorum ki, "Bugün ya cumhuriyet ve bagimsizligimiz korunacak ya da behamahal bazı kelleler kesilecektir" is maalesef o asamaya gelmistir.

Bunu tartismamiza dahi gerek kalmamistir Mehmet, ihtimal olmaktan cikmis, sart olmustur.

Biraz evvel pisligin tekrari vardi. Kurtulus Savasi olmadi diyen bu pe...vengin ve tüm saksakcilarinin sülalerini (analari, bacilari, karilari ve kizlari basta olmak üzere) Irak'a, conilerin yanina yollamak istiyorum. Yeterince kurtulamamis bu kansizlar, birakalim coniler kurtarsin sülalelerini!
Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir.

Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır.
Kullanıcı küçük betizi
Türk-Kan
Kuvva-i Milliye
 
İletiler: 6735
Kayıt: Pzt Şub 19, 2007 20:56

İletigönderen BARHANN » Sal Nis 21, 2009 19:44

Kural 21 yazdı:Çokluortam dosyalarının (görüntü, ses veyahut resim dosyaları gibi) sunulduğu bölümler ve sohbet bölümü haricinde kalan bölümlerde; konu içeriğine binaen konuyu açan üyeye, "teşekkür etmek" ve benzeri kutlama iletileri göndermek uygunsuz ve gereksizdir. Bu kurala uymayan üyeler uyarılır.
Kullanıcı küçük betizi
BARHANN
Üye
Üye
 
İletiler: 497
Kayıt: Pzr Nis 27, 2008 11:21

Önceki

Şu dizine dön: Genel - Güncel Konular

Kİmler çevrİmİçİ

Bu dizini gezen kullanıcılar: Hiç kayıtlı kullanıcı yok ve 3 konuk

x